ליברמן מגיב להתפתחויות: "עד סוף השנה נגיע לבחירות"

    המערכת שלנו עייפה מעודף אירועים אשר ברצון היינו מוותרים עליהם. אני לא בקי ואנו ניזונים מהדלפות אז הייתי מציע גם פה לשמור על מידה גדולה של זהירות
    אבי יעקב 2 Comment on ליברמן מגיב להתפתחויות: "עד סוף השנה נגיע לבחירות"
    המערכת שלנו עייפה מעודף אירועים אשר ברצון היינו מוותרים עליהם. אני לא בקי ואנו ניזונים מהדלפות אז הייתי מציע גם פה לשמור על מידה גדולה של זהירות
    12:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'ישראל בתינו' אביגדור ליברמן התייחס היום באירוע 'שבת תרבות' להתפתחויות האחרונות במערכת הפוליטית על רקע הבדיקה בעניינו של יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג והחקירה המשטרתית שנפתחה בעניינו של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי.

    ליברמן סיפר במהלך האירוע כי הוא שוחח עם דרעי ועם הרצוג וציין כי שניהם רגועים בעניינם. "אין לי מושג על מה החשדות והפרטים", אמר ליברמן. "הדבר היחידי שאני יוכל להגיד. שוחחתי עם אריה דרעי גם אתמול וגם שלשום ודיברתי גם עם בוז'י. כל אחד נשמע מאוד רגוע ובטוח בעצמו ואני מאוד מקווה שזה יסתיים ללא כלום בשני המקרים".

    ליברמן הוסיף ואמר כי לדעתו, "המערכת שלנו עייפה מעודף אירועים אשר ברצון היינו מוותרים עליהם. אני לא בקי ואנו ניזונים מהדלפות אז הייתי מציע גם פה לשמור על מידה גדולה של זהירות".

    בהתייחסו לאפשרות כי תוקם ממשלת אחדות בכדי לייצב את הקואליציה, אמר ליברמן כי "אני חושב שהסיכוי לממשלת אחדות היום שואף לאפס. כל הניסיון והדיבורים על הרחבת הממשלה זה להערכתי דיבורים לא רלוונטיים".

    לדבריו, עד סוף שנה יהיו בחירות. "שר האוצר אמר רק השבוע כי אי אפשר להמשיך בקואליציה הזאת. ובכלל הניהול של המדינה נראה עקום שלא ראיתי ממזמן. עד סוף השנה נגיע לבחירות חדשות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מדינה למופת
      מי שחושד באריה חושד בשליח מועצת החכמים

    2. 1

      אבל הוא אוצר את זה שנה שלימה